Dostava in vračila, garancija in stvarna napaka

Dostava in vračila, garancija in stvarna napaka

Dostava izdelkov je možna samo na naslove v republiki Sloveniji!

Pošiljanje naročenih izdelkov

Naročeno blago pošiljamo s Pošto Slovenije
Naročila, prispela na delovni dan do 12. ure bodo predvidoma obdelana in odposlana isti dan.

Pakete pošiljamo s storitvijo "Poslovni paket Pošte Slovenije", za to storitev Pošta Slovenije v splošnih pogojih zagotavlja dostavo naslednji delovni dan.
V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi, vas bomo obvestili o roku dobave. 

Prosimo Vas, da po prejemu pregledate vsebino paketa in še enkrat preverite, da dostavljeno blago ustreza vašemu naročilu.
Če opazite napako, nas o tem obvestite, da se dogovorimo za vračilo.

Stroški dostave

Strošek dostave za male pakete znaša 5,00€ z ddv (paketi do 15 kg skupne teže), za velike pakete pa 15,00€ z ddv (paketi nad 15kg skupne teže - izdelki bele tehnike večjih dimenzij, televizorji večjih dimenzij).

Strošek dostave je v fazi naročila jasno definiran še preden se odpravite na blagajno in zaključite nakup.

Vračilo blaga

Vračilo artiklov v 14 dneh ali odstop od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@gluhicom.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec lahko odstop od pogodbe izrazi na kateri koli nedvoumen način.

Vračilo blaga na sedežu podjetja

Blago lahko v delovnem času vrnete osebno na sedežu podjetja, obvezno priložite račun in obrazec za vračilo, ki je priložen vsaki pošiljki.

Vračilo blaga po pošti

Izkoristite lahko tudi možnost vračila po pošti. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport, da se ne poškodujejo, po možnosti uporabite originalno embalažo.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Postopek vračila:

  • Izdelek ustrezno zapakirajte, da se ne poškoduje
  • Izpolnite obrazec za vračilo, ki je bil priložen pošiljki
  • Priložite kopijo računa

Pošljite na naslov:

Gluhicom, Žiri, d.o.o., Jezerska ulica 1, 4226 ŽIRI

Vračilo kupnine

Kupnino vam bomo vrnili na vaš račun v najkrajšem možnem času, ampak ne kasneje kot v 14 dneh od vaše vloge za vračilo, vendar šele po tem, ko so artikli vrnjeni v skladišče (v primeru vračila po pošti).

Katerih artiklov ni mogoče vrniti?

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Garancija 

Garancijo lahko uveljavljate na dva načina in sicer:

Uveljavljanje garancije neposredno pri pooblaščenem serviserju

Neposredna reklamacija pri pooblaščenem serviserju

Najhitrejši način uveljavljanja reklamacije je neposredno pri pooblaščenem serviserju. Pooblaščeni serviserji so navedeni na garancijskem listu, ki ste ga prejeli skupaj z izdelkom. Artikel lahko na servis prinesete osebno ali ga pošljete po pošti. Artikle bele tehnike in ostale večje artikle (televizije večjih dimenzij) serviserji popravijo na domu, svetujemo vam, da jih kontaktirate sami ter se dogovorite za popravilo. V kolikor se za popravilo ne morete dogovoriti nas kontaktirajte na telefon 04/510-6090.

Pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec ali pooblaščeni serviser v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

PREDNOSTI UVELJAVLJANJA REKLAMACIJE NEPOSREDNO PRI POOBLAŠČENEMU SERVISERJU:

  • Hitrejša razrešitev reklamacije
  • Manjša možnost transportne poškodbe
  • Neposreden kontakt s pooblaščenim serviserjem in bolj tekoče informacije o poteku reklamacije
  • V primeru popravila mobilnih telefonov in drugih elektronskih naprav veliko pooblaščenih serviserjev nudi nadomestne aparate za čas popravila

Uveljavljanje garancije pri prodajalcu

Garancijo lahko uveljavljate tudi neposredno pri prodajalcu. Reklamirano blago skupaj s kopijo računa in garancijskim listom dostavite na naš naslov:

Gluhicom, Žiri, d.o.o., Jezerska ulica 1, 4226 ŽIRI.

Blago lahko pošljete tudi po pošti, uporabite sledenje pošiljk in ustrezno embalažo, da se izdelek ne poškoduje.

Če želite poslati na naše stroške, nas pokličite na 04/510-6090, da se dogovorimo za prevzem blaga s strani Pošte Slovenije. PPN (poštnino plača naslovnik) pošiljk ne sprejemamo.

Stvarna napaka

Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.

Napaka je stvarna kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka, za katerega uveljavljate stvarno napako se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbah na samem izdelku.

Stvarno napako lahko uveljavljate neposredno na sedežu podjetja.

Če se odločite za vračilo po pošti, izdelek ustrezno zaščitite, priložite kopijo računa in vrnite na naš naslov: Gluhicom, Žiri, d.o.o., Jezerska ulica 1, 4226 ŽIRI

Ne pozabite napisati, zaradi ketere lastnosti izdelka uveljavljate stvarno napako.

Če želite poslati na naše stroške, nas pokličite na 04/510-6090, da se dogovorimo za prevzem blaga s strani Pošte Slovenije. PPN (poštnino plača naslovnik) pošiljk ne sprejemamo.