Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Dostava

Naročene artikle vam bomo dostavili predvidoma v treh delovnih dneh. Za dostavo vseh pošiljk uporabljamo Pošto Slovenije.

Stroški dostave

Stroški dostave so posebej izpisani v vašem naročilu in si jih lahko kadarkoli ogledate. Stroški dostave so dokončni, tudi če se odločite za plačilo po povzetju, poštarju ne boste plačali dodatne provizije.

Če se odločite za bančno nakazilo, so stroški provizije za nakazilo vaš dodatni strošek, ki se obračuna po tarifi vaše banke.

Plačilni pogoji in cene

Cena velja na dan naročila preko spletne trgovine gluhicom.si. Vse cene, objavljene v trgovini, so v EUR in že vsebujejo DDV.

Cene v trgovini veljajo za plačilo z gotovino, plačilo z bančnim nakazilom ali plačilo po povzetju.

Če kot način dostave izberete "Osebni prevzem v trgovini", cena velja za takojšnje gotovinsko plačilo. Pri plačilu s karticami ali nakupu na kredit si pridržujemo pravico do zmanjšanja popusta in se lahko cena razlikuje od cene, objavljene na spletu.


Cene ne vključujejo stroškov dostave. V postopku naročila si lahko ogledate tudi znesek DDV. Pridržujemo si pravico do morebitne napake v ceni artikla.

Preklic naročila

V primeru napake pri naročanju preko interneta lahko kupec naročilo prekliče s klicem na telefonsko številko (04)510-6090 ali preko elektronske pošte  na info@gluhicom.si

Težave pri naročanju

V zvezi s tehničnimi vprašanji in načinom naročanja se obrnite na strokovnjaka, ki je dosegljiv na tel. št. (04)510-6090.

Garancija

Za vse artikle velja garancijski rok po pogojih proizvajalca.

Prodajalec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se boste ravnali po danih navodilih. Garancijo uveljavljate neposredno na servisu proizvajalca, ki je naveden na garancijskem listu. Proizvajalec jamči, da bo na svoje stroške odpravil pomanjkljivosti oziroma napake na izdelku. Proizvajalec krije tudi stroške poštnine na servis. Kontaktirajte pooblaščeni servis, da se dogovorite glede pošiljanja izdelka na servis. Če izdelek pošiljate na servis, obvezno uporabite originalno embalažo izdelka, da ne pride do poškodb med transportom. Pošiljki priložite točen opis napake, račun in garancijski list. Rok za odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije. Garancijski rok začne teči z dnem nakupa izdelka.

Garancija ne velja, če se ugotovi da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno ali malomarno, če je okvara posledica višje sile, mehanske poškodbe ali namerne poškodbe s strani kupca.
Za izdelke, ki imajo izpisan rok uporabe, garancija poteče s pretekom tega roka.

Baterijski vložki so potrošni material in nimajo garancije.

Odstop od naročila in vračilo izdelka

Kupec lahko v 14. dneh od naročila odstopi od pogodbe. Odstop od pogodbe morate sporočiti pismeno na naslov Gluhicom, Žiri, d.o.o., jezerska 1, 4226 ŽIRI.
Če želite več informacij, nas pokličite na telefon (04)510-6090. Kupcu ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe. Kupec mora po odstopu od pogodbe na svoje stroške blago nepoškodovano, neuporabljeno, neodpakirano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži poslati v roku 15 dni od pisnega odstopa od pogodbe.
Navesti morate številko TRR, kamor vam bomo vrnili kupnino. Kupnino vam bomo vrnili v roku 15 dni po prejemu blaga, če stanje le-tega ustreza pogojem za vračilo. Odkupnih ali PPN pošiljk NE SPREJEMAMO!

Reklamacije

V primeru reklamacije ali če potrebujete dodatna pojasnila, vam svetujemo, da se najprej obrnete na nas po telefonu (04) 510 6090 ali po elektronski pošti info@gluhicom.si. Strpnost na obeh straneh bo najhitrejša pot za rešitev morebitih problemov.